REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k spokojnosti kupujúceho individuálnou dohodou v súlade s platným právnym poriadkom.
Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nešetrným a nesprávnym používaním výrobku, a prirodzeným opotrebením, nesprávnym či nadmerným používaním alebo po uplynutí doby životnosti tovaru. Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré kupujúci spôsobil sám, o ktorých vedel pred prevzatím tovaru a na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tavaru.

VÝMENA / VRÁTENIE TOVARU do 14 dní

Milí zákazníci, ak Vám tovar nesedí alebo sa Vám nepáči, môžete nám ho do 14 dní od doručenia k Vám, v pôvodnom obale a nepoužitý vrátiť späť.
Ak budete chcieť vec vymeníme za inú veľkosť alebo za iný tovar, alebo Vám vrátime peniaze späť na Váš účet!

Nepoužitý tovar môžete vymeniť alebo úplne vrátiť do 14 dní!
Vrátime Vám peniaze späť na Váš účet! V našom e-shope nakupujete bez rizika! Na všetok ponúkaný tovar garantujeme 14-dňovú záruku vrátenia peňazí!

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

Tovar môžete vrátiť a dostať peniaze späť poštou alebo osobne, alebo ho vymeniť za iný tovar do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky.
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom o kúpe doručený predávajúcemu. List môže byť priložený k tovaru, doporučujeme Vám ho poslať doporučenou poštovou zásielkou.

PRíLOHA 👉👉👉 exkhlusive_reklamacia 👈👈👈

Postupy:
• Reklamáciu prosím hlásiť pred posielaním!
• Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia.
• Priložte list o odstúpení od kúpy tovaru (vid. v PRíLOHE), kde uvediete (Vaše meno, adresu, telefónne číslo, Váš podpis v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť
peniaze formou poštovej poukážky)
• Späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe spolu s etiketom (PRíLOHA)
• Tovar zasielajte v pôvodnom obale, alebo inom pôvodnom balení, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
• V tomto prípade samozrejme výšku poštovného platí vždy odosielateľ.

Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného. Doručiť tovar k nám môžete prostredníctvom Slovenskej pošty doporučene 1. alebo 2. triedou.

Reklamáciu vždy posielate na adresu:
Karol Csicsai – Karle Marketing
EXKHLUSIVE
Pataš 234
929 01 Pataš

UPOZORNENIE:
Nikdy nám nezasielajte tovar späť na dobierku. V takomto prípade zásielka nebude z našej strany prevzatá a vráti sa Vám späť na Vašu adresu.
Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 14 dní prevodom na váš bankový účet.

Adresa pre doručenie :
Karol Csicsai – KARLE MARKETING (EXKHLUSIVE)
Pataš 234
929 01 Pataš

Tel. 00421 907 642 794
E-mail: info@exkhlusive.sk

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 3 €.To neplatí pri reklamácií.

POZOR! NIE JE MOŹNÉ VRÁTIŤ / VYMENIŤ: bižutériu, plavky a spodné prádlo (z hygienických dôvodov). Máte tak istotu, že tovar nebol pred vami žiadnou osobou skúšaný!
Keď chcete objednať iný produkt na miesto tej, ktorú nám posielate späť môžete to objednať ako novú objednávku. Samozrejme tovar nemôže byť nosený a musí byť v pôvodnom stave!!

 

Prajeme Vám príjemne nakupovanie!